Despot… Adrian Despot

Fratziche (masculin si feminin), astazi Adrian Despot a participat la conferinta Tineri de Succes, organizata de SiSC, pana aici nimic important. Dar un lucru cu adevarat important este ca “A RUPT PIATA”, toate pietele care activau astazi in zona ASE-ului au fost rupte, desfiintate si nimicite de… Adrian Despot.

Nu o sa ma apuc sa povestesc pentru ca trebuie sa va obijnuiti cu ideea ca nu ati fost acolo. (ma rog… recunosc ca am filmat si ca vroiam sa pun si niste “vidiouji”, dar mi-am rupt capul cu “editarea” atat de mult si fara nici un rezultat incat am abandonat idea).

Un singur lucru trebuie ‘sa dau din casa’, toata lumea tine minte filmuletul cu: 3 in %?#& mea, dar partea interesanta este ca Vita de Vie, Parazitii si Andrei – castigatorul Megastar (cele 3 trupe in %?#& mea) sustineau un concert pentru fetita unui tehnician care avea nevoie de o interventie chirurgicala in valoare de 20.000 de euroi. In urma acestui concert si a altora a fost stransa suma de 15.000 de euroi. Pana aici toate bune si frumoase, doar ca HAMZIE, un coleg care lucra cu tatal fetitei, i-a furat banii si de atunci nimeni nu mai stie nimic de el. Cum fratziche (masculin si feminin) sa faci asta ? Cum ? Este extrem de trist !

Cu ocazia asta vreau sa ii rog pe toti cei din departamentul HR sa nu mai angajeze niciodata pe cineva cu acest nume/porecla/initiala tatalui.

Acilea este faimosul filmulet:

Iar acilea este una bucata piesa:

BTW… sper ca ultimul paragraf sa aiba sens, iar unde nu sunt virgule sau litere, sau cuvinte… vreau sa va spun ca eu le-am pus, dar o forta divina a venit si “le-o” furat.

Tags: , , , , , , ,

2 Responses to “Despot… Adrian Despot”

  1. Razvan Dan Says:

    God here, imi cer scuze dar Eu am fost. Am inlocuit cuvantul PULA cu semnele alea pentru ca Mi se parea de-a dreptul obscen sa spui PULA asa ca ti s-a nazarit tie. Nu Ma intereseaza ca exista un video aici unde se aude cuvantul PULA, nu Ma ocup si de editare video, dar O sa fac tot ce pot ca sa scot PULA din net. Se accepta insa variantele academice de cocosel, penis, ciucuras, si sherpishor. Peace!

Leave a Reply

