Sindicatul Calu’

Azi “am dat” peste o reclama super tare care mie (avand in vedere ca sinapsele mele cam sar), mi-a adus aminte de faimoasa greva de la Metrorex de acum cateva saptamani. Cu siguranta va aduceti aminte de numeroasele avertismente pe care le vedeam la metrou, care mai apoi au prins viata si au paralizat Bucurestiul cateva 2-3 zile. Atunci sindicatul de la Metrorex a inceput sa faca figuri si sa se lupte pentru salariile angajatilor. Salarii care oricum erau si sunt colosale, spre exemplu o femei de servici are un salariu de aproximativ 20 milioane lei vechi. Nu stiu exact cati RON vin si nici nu am chef sa calculez. Oricum greva s-a dovedit ilegala si nu au primit nimic… decat un mic concediu fara plata 🙂

Filmuletul prezinta triumful unui adevarat sindicat, mai precis Sindicatul Calu’, care a reusit sa schimbe istoria si sa emancipeze calul.

Mi-am permis sa modific reclama, doar pentru ca aceasta promova in franceza un produs frantuzesc. Lucru pe care il consider imoral.

Tags: , , , , ,

One Response to “Sindicatul Calu’”

  1. Cazare pensiuni Says:

    Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Leave a Reply

