Bucuresti + Zapada = LOVE

Tare fain mai e afara!… pacat ca strica RATB-ul tot. Am facut 5 statii in aproape 30 de minute. Apoi a trebuit sa schimb si sa iau 41. Dupa ce mi-a inghetat curul pana am trecut un rahat de strada, am ajuns in statia lu’ 41. Aici mirosul de usturoi plutea in aer, am stat in acest dragut miros cam 10 minute. Am sezut, pentru ca un baietas mergea pe linia de tramvai, iar cum tramvaiele nu pot sa sara sau sa depaseasca… au trebuit sa astepte, la fel am asteptat si eu si toti cei care erau in statie. In tramvai… the usual… aglomeratie, manele, babe rezistente la frig, oameni cu chef de cearta etc. La coborare si mai multa distractie pentru ca cei aflati in statie, iritati la randul lor de intarziere nici nu ne-au mai lasat sa coboram. Cum s-au deschis usile, Zbashti in tramvai. Injurand cu drag si spor mi-am facut loc si am reusit sa ajung la alta trecere, unde cu parere de rau iara mi-a inghetat curul. Dupa tot chinul aista am fost sa mananc, iar apoi am plecat in camin.

Speram ca dupa tot acest drum sa ma aleg si eu cu niste poze reprezentative, dar nu am avut timp si nici degete flexibile sa apas pe butonas ca apoi sa astept pana acesta face cliiiick. In schimb va “propun spre vizionare, 3 poze destul de sugestive pentru acest anotimp si pentru Bucuresti in general”.

boschetar

boschetar langa trafic

un caine trendy

Tags: , , , , , , ,

3 Responses to “Bucuresti + Zapada = LOVE”

  1. Fane Says:

    bobo, ne bagi in dilema. care parte a corpului e mai sensibila la frig: curul sau coitzele?

  2. Vally Says:

    l-am vazut si eu pe nenea boschetar, e in trend cu aglomeratia ;)….. iar cainele e prea bestial… crek asteapta rand la vinul fiert :))

Leave a Reply

