tren cu zapada

ninge ninge… babele se linge 🙂 Dupa cum prea bine stiti, vedeti pe geam  sau auziti acum de la mine… in mai toata tara ninge. Evident ca toate incep incetul cu incetul sa paralizeze. Pana si trenurile au ramas inzapezite. Nu inteleg, cum doamne iarta-ma poate ramane un tren inzapezit ? Vine cineva si ii “deshearta” o galeata cu zapada atat de mare incat sa il acopere ? Sau poate ca batranii ofticati ca nu mai au reducere ii fac o ambuscada ? Dar ati vazut voi vreodata batrani care sa faca ambuscade ? Eu nu.
Sau… poate ca… dar nu prea cred… mai bine nu zic ! Dar totusi ma macina si va spun. Eu cred ca un card de viezuri nebuni, defapt extremisti, da e mult mai bine asa. Deci un card de viezuri extremisti din Caracal fura zapada de la oameni din curte si o ascund pe sinele de cale ferata. Ei fac lucrul asta de mult timp, dar pana acum faptul ca nu a fost asa de multa zapada nu a deranjat traficul, dar acum situatia incepe sa ia amploare.
Dar sa lasam gluma intr-o parte :). Eu tot nu inteleg cum de raman trenurile inzapezite ? De ce naibilea nu pun o tabla in fata la tren sa spulbere zapada inainte sa ajunga trenul la ea ?. Sau de de nu cumpara CFR-ul o butelie cu un arzator pe care sa o tina in fata ? Ditamai trenul e rapus de zapada ? Adica trenul e rapus de nenea omat ? PATETIC !
Poza de mai jos este pentru Calin Andrei, pentru ca a curatat strazile

Calin Andrei... este numai a ta

Tags: , , , , , , ,

One Response to “tren cu zapada”

  1. Ciprian Says:

    Eu sunt din campulung mai defapt sunt nascut in campulung si acum locuiesc in (Grui). Parinti mei sunt retrasi din poienari de muscel si Badeni (Cotenesti) asa se mai spune.sii numi place ca pozele sa fie publicate aiurea pe tot felul de saituri da? eu am sa depun o plangere cu privinta la aceste lucruri…chiar la primarul orasului Calin Andrei si cei din zona badeni…pentru ca Unhiu este membru la primaria din Badeni..si am sai spun si o sa vezi ce ai sa zbori….!! adresa mea de mess este ciprian_boss60@yahoo.com dk ai ceva de spus sau de comentat dai add…!! La revedere!

Leave a Reply

