colindatorii

In mod oficial, urasc diminetile. Ma rog, daca ma trezesc sa merg undeva, sau daca am de facut ceva fain atunci nu le mai urasc. Dar in dimineata aceasta, in jurul orei 8:00 AM, au venit un card de colindatorii. Imaginati-va, la ora 8:00 dimineata ei zbierau pe scara si bubuiau usile cu pumnii. Ce dracu o fi in capul lor ?
***
Cu greu m-am trezit din pat si am iesit la ei sa ii salut. Stiti cu totii ce fata aveti dimineata, nu trebuie sa mai descriu. Asa ca proasptat coborat din pat m-am dus la usa. Aia mici cand m-au vazut, probabil au crezut ca am vreo bola, asa ca s-au dat putin mai in spate. Apoi au inceput sa se pregateasca de recital. In tot acest timp, imi pregateam si eu recitalul 🙂 . Fix cand vroiau sa inceapa, i-am repes si le-am zis sa vina draq si ei la o ora normala si am inchis usa.
**
Probabil ca va asteptati la alt deznodamant, dar nu poti sa te risti cu generatia asta, poate au dracu pistoale la ei. Din moment ce nu stiu sa stea la coada in magazin pot fi in stare de orice. Apoi m-am bagat in pat, bineinteles ca nu m-a luat somnul asa ca am inceput sa ma uit la TV. Faina dimineata, nu ?
Tags: , , , , , ,

7 Responses to “colindatorii”

  1. george seful lor Says:

    intrebare: cat se mai da la colindatori? au existat vre-odata colindatoare bune?

  2. vlad h Says:

    lol tare.

  3. danucblog Says:

    Nu erau gangster pustanii. Daca erau gangsteri se pisau pe usa familiei Dobrin. Ai scapat ieftin 🙂

  4. tziganu Says:

    mori hobit :))

  5. La popa la poarta « Danucblog Says:

    […] sunt aproape, Bobo a taxat deja cativa colindatori, ca deh, an de criza. Dar pe cine displacem noi si mai tare decat colindatorii matinali? (recunosc, […]

  6. Ciprian Says:

    Eu sunt din campulung mai defapt sunt nascut in campulung si acum locuiesc in (Grui). Parinti mei sunt retrasi din poienari de muscel si Badeni (Cotenesti) asa se mai spune.sii numi place ca pozele sa fie publicate aiurea pe tot felul de saituri da? eu am sa depun o plangere cu privinta la aceste lucruri…chiar la primarul orasului Calin Andrei si cei din zona badeni…pentru ca Unhiu este membru la primaria din Badeni..si am sai spun si o sa vezi ce ai sa zbori….!! adresa mea de mess este ciprian_boss60@yahoo.com dk ai ceva de spus sau de comentat dai add…!! La revedere!

Leave a Reply

