Am o idee !

Eu cand am facut blog-ul speram la interactivitate :). Vad ca pana acum nu a aparut. Ma gandesc ca nu scriu despre chestii cool. Asa ca m-am hotarat sa fac urmatorul lucru:

In partea din dreapta sus aveti un link care pentru cateva zile are numele: “anul 2009”. Eu am dat doar titlul… adica o anumita 🙂 limitare. Voi puteti pune acolo toate “gandurile” voastre despre subiectul cu pricina. (in cazul asta kkt-uri legate de anul 2009… evenimente, ce v-a placut, ce nu v-a placut ETC).

Daca isi exprima mai mult de 10 persoane parerea/”gandurile” atunci voi lua toa ce ati scris voi si voi pune pe pagina principala. Ca sa vada lumea de ce sunteti capabili 🙂

Sper sa “iasa” ceva tare 🙂

Aici e linkul in caz ca va este lene sa mutati mouse-ul : LINKUL

Nu doar Dan Diaconescu poate fi senzational !


Tags: , , , ,

Leave a Reply

