RATBM

Am aflat si eu astazi, de la cineva (nu dau nume :)), cum ca abonamentele RATB nu se vor mai deconta. Cel putin nu in ASE. Asa ca daca ai tras tare sa ajungi la buget si sa te poti bucura de acest privilegiu… sincer imi pare rau pentru tine.

Se mai prea poate ca pe viitor sa nu putem achizitiona abonamente la 1/2 din pret. Sunt in extaz. Se pare ca lispsa de bani a statului (faimoasa criza) a determinat aceste fapte odioase. Dar ma intreb de ce “statul” nu le cere bani babalacior care practic traiesc in RATB ?

Propun ca pe viitor RATB sa poarte numele de RATBM !

Tags: , ,

9 Responses to “RATBM”

  1. isaBELa Says:

    minti, nu ti pare rau !>:P
    sa i p*s in freza ! x(

  2. madalimba Says:

    uat da hel, uat da fac? nu egzista…

  3. danucblog Says:

    Imi place logoul pe care l-ai facut 🙂
    In rest, e o poveste trista!

    • bobo3shpe Says:

      azi eram in ratbm si a venit controlu’. Eram 3 “studenti”. Noua ne-a cerut biletul/abonamentul, iar la o baba de langa noi nu i-a cerut. Si in mod evident ca am inceput sa zic ca abia astept sa fiu si eu mos sa merg moca.
      PS. Am Martori 🙂

  4. vlad Says:

    subscriu. la mosuletzi si la babutze astia de la ratbm le dau buna ziua; noua in schimb ne dau la mumu. is not faire

  5. ioana Says:

    corect!!! pe mine nu prea ma intereseaza sa imi deconteze ca sunt la taxa…dar … vreau macar la jumatate de pret ca altfel pula abonament:)) nu dau 50 ron pentru babalacii care se plimba gratis…primesc cupoane nenorocitii cu care se plimba toata ziua…aaaaa si app ar fi bine ca atunci cand vedem un babalac pe scaun sa il intrebam:”auzi mai nene tu ai abonament???aaaa nuuuu???atunci besi d-aici ca sunt obosita:)):)):))”

  6. puncta Says:

    :)) asta e tare.

Leave a Reply

