ratacit in freza mea

De frica sa nu le mai vina vreo idee bulangistilor din minister azi m-am tuns in camin. Daca ma vedeau astia cu 10 RON sigur ma taxau… ca de… doar sunt student si am bani. Se pare ca cei din minister sunt lezati de studentii cu bani.

Sunt aproape sigur ca pe viitor vor pune taxa pe parul din nas si pe ceara din urechi. Dar desigur… batranii nu vor platii nimic, deoarece ei sunt scutiti de asemenea taxe.

Totusi mai avem o sansa, acum ca Andrei Gheorghe este “consilier pe probleme de comunicare in ministerul finantelor”. Poate cu ajutorul acestui economist/filozof/matematician/etc-cian vom reusii sa facem taxele niste verigi slabe si sa le ratacim in pana mea.

I'm with my barber

Tags: , , ,

7 Responses to “ratacit in freza mea”

  1. Fane Says:

    buobo, sprancenele, ba!!! =))

  2. Ana Says:

    “vom plati” cu un singur “i” ca e verb si nu se articuleaza 😛

  3. Anca Says:

    De ce te-ai tuns ma? 😐

  4. Alexandra Says:

    Numai pe parul din nas si ceara din urechi zici? Poate pune taxa si pe aerul care il respiram..mare lucru nu ar fi ..

Leave a Reply

