Super Mario Brothers

Cand erai mic daca nu aveai joc pe televizor erai cel mai prost din curtea scolii. Faimoasele console cu doua joystick-uri si ocazional pistol. Evident pistolul iti era extrem de neceras pentru “Ratele si Vanatorii”. Dischetele alea cu un milion de jocuri pe care le schimbam ca pe surprizele de la guma Turbo. Cate amintiri.

Va avertizez. Este foarte contagios, mai ales daca ai de invatat. Acestea fiind spuse, mai jos aveti link-ul (da un click pe imagine). Enjoy!


Tags: ,

7 Responses to “Super Mario Brothers”

  1. danucblog Says:

    Coooooooooooooooooooool! Postasem si eu acum ceva timp unul dar nu era “original”!!!! Ruleaza!! Dar nu puteai sa astepti pana dupa sesiune ca sa nu ne ratam examenele?

  2. madalimba Says:

    still more nashpa than the original. eu inca mai am jocul meu pe undeva pe la tara. o sa-l las mostenire.

  3. Bogdan Says:

    Nepotul meu, mihnea, era pasionat de jocul asta! Cand avea 4 sau 5 ani!

Leave a Reply

