m-am si te-am inundat !

Tragedie mare, mare tragedie. Niste fatuci din caminul A6, au vrut sa dea caloriferul putin mai incet. Si de aici s-a dezlantuit iadul…

Robinetul s-a rupt si toata camera s-a transformat instant intr-un imens dus cu apa fierbinte. O veritabila “sauna”.

In vreo 5 minute  tot palierul era inundat, apa intra pe la oameni prin camere… unii erau agitati, iar altii nici nu se sinchiseau. Faimosul paznic nu era de gasit, seful de camin a venit dar mare lucru nu a putut sa faca. Abia dupa ‘ceva vreme’ au reusit sa opreasca apa, nu de alta, dar cred ca au realizat ca au apometru.

Sper ca fetele au reusit sa isi scoata tehnologia high tech din camera(aparatele de epilat, uscatoarele de par, aparatele de indreptat parul, niscaiva “celulare”, etc).

Totusi, pe masura ce scriu incep sa imi dau seama ca nu mai e asa de funny. Cred ca trebuia sa fiti acolo.

PS. in poza alaturata, daca va uitati bine vedeti cum iese aburul din camera. Iar daca aveti o imaginatie destul de bogata vedeti si cum cei de la etajele inferioare sunt inundati. 🙂

Tags: , , , ,

2 Responses to “m-am si te-am inundat !”

  1. danucblog Says:

    And it all spells out “trist” 🙂
    Daca patim noi asa ceva sa vezi cum or sa iasa gandacii la apa termala, sa-si scoata reumatismul din antene.

  2. paul.com Says:

    Nasol moment! Pun pariu ca aparatura s-a inecat. Propun sa angajam un salvamar pentru belvedere. Acum 2 saptamani au fost inundati colegii mei de palier ….culmea! cand nu era apa la robinet.

Leave a Reply

