Romtelecom

Serviciul: ClickNet 6Mbps;

Continut oferit: download 6144 kbps, upload 512 kbps;

Abonament lunar: 29,75 Euro cu TVA;

Oferta promotionala: 9,40 Euro cu TVA;

Da… tare frumos ne mai mint astia. Internetul merge execrabil. Merge ca un falus. Atata promovare pentru un serviciu de cacat. Tarzan, Jane, Masa lui Jane si nelipsitul ala de papagal… asta e romtelecom.

Sper ca ati prins ideea, nu va bagati internet de la Romtelecom. As fi pus o poza dar nu imi merge upload-ul. 🙂

Informatie de ultima ora: Am sunat la ei. Mi-au pus 100 de intrebari, apoi mi-au facut 100 de oferte cu alte pachete de la ei. M-au pus sa revin cu un telefon. Am revenit. Ei tot imi ziceau ca apar toate ok, eu le spuneam ca mie nu imi merge. A continuat faza asta 2 minute… apoi mi-au inchis telefonul. Sa nu-i f***m in gura ?

Tags: , ,

10 Responses to “Romtelecom”

  1. danucblog Says:

    wiggle the cable 🙂

  2. daniel costea-fost romtelecomist Says:

    m-am simtit nevoit sa demarez comentariile pe blogul tau, mai ales k intr-o mica sau mare masura aduci atingere la fosta mea pozitie la romtelecom 😛 (aceea de operator telesales la persoane juridice comercial 😛 )
    iti dau foarte mare dreptate…e o adevarata problema tehnica, dar care tine de infrastructura, de cabluri, de mama lor samd… ori -poate echipele d p teren nu prea au kef (sau timp) sa se deplaseze. la numarul de clienti p care ii are, iti imaginezi k s bushesc toate.
    gandeste-te ca asa trebuia sa fac si io, sa explic si sa incerc un up-sell/alte oferte…in schimb, asa finutz dupa cum ma stii, plecam capul la tot c spunea clientul si nu ii ichideam in nas…
    ce ai putea sa faci…dak ai retinut numele operatorului/ei poti face reclamatie impotriva lui/ei…apoi sa insisti cu desfiintarea p motive de nefunctionare…dak kiar nu iti mere deloc poti solicita reclamatie ca sa iti scada abonamentul pe perioada nefunctionarii…dak insisti mult se rezolva…;)

    spor si …. “sa auzim de bine” (daca nu ma insel asta fiind si sloganul romtelecom) 🙂

    nah k primu comment a fost si destul de lung…si asa k t plangeai la un mom k nu iti comenteaza nimeni…:P

  3. isaBELa Says:

    acum sper ca imi intelegi drama… merit ceva mai bun :-<

  4. Helen Says:

    shhhh… nu mai vorbiti atat de netul nostru, ca il socati si nu mai merge deloc… mai bine prost asa cum e decat deloc 😦

  5. madalimba Says:

    srsly, sa nu afle netul romtelecom din pantelimon ca vorbesti asa despre el, ca se factapuieste de tot. si suntem screwed. deci da, si eu sunt printre nefericitii aia…

  6. danucblog Says:

    Hai ma fata, uneori mere destul de oki la tine in Pantelimonul Petrece

  7. Romtelecom ruleaza fin ! « Bobo3shpe Says:

    […] si despre cei de la departamentul tehnic… mai precis de tanti aia care mi-a inchis telefonul. Asta e articolul. Puteti sa cititi sa va faceti o idee despre […]

  8. Lucian Says:

    eu am 20mbps si nu am avut niciodata probleme

Leave a Reply

