uinar :)

As vrea sa multumesc familiei, doamnei profesoare de informatica, domnului Heroiu care ma ducea pe drumul cel bun cand deviam pe la baie. Si nu in ultimul rand lui Bogdan Burhan care mi-a oferit aceasta minuntata distinctie.

Pentru cei de dupa mine(am inventat o expresie :)), va ofer si regulile:

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie să dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali
2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legătură pe net la blogul (şi autorul blogger prieten) de la care el a primit premiul
3. Fiecare S.S. trebuie să îşi prezinte premiul pe blog şi să adauge un link la acest post, care explică ce este cu premiul.
4. Fiecare S.S. care a câştigat premiul este rugat să viziteze acest post şi să îşi adauge numele la Mr.Linky List astfel încât să existe o evidentă a fiecărui ins premiat
5. Fiecare S.S. trebuie să posteze aceste reguli pe blogul lui.

Eu la randul meu ii propun pe: Razvan, Vlad, Laurentiu, Bianca si Ciresica

Tags: ,

3 Responses to “uinar :)”

  1. danucblog Says:

    Suntem castigatori, ba! 🙂

  2. vlad h Says:

    ba eu nu prea am inteles nimic. :)) Dar mai citesc odata.

Leave a Reply

