or.trops or.psg

Sunt total pe langa tot ce tine de sport. Si pana acum ceva vreme ma gandeam ca asta sunt eu, ma gandeam ca nu e “menirea” mea. Dar am aflat adevarul… am aflat de ce multa lume stie tot ce misca in “mirobolanta” lumea a sportului.

De ce ? Pentru ca unii, cand se trezesc, primul lucru pe care il fac e sa isi deschida browser-ul. Apoi… tzaca paca deschid 2 tab-uri si baga automat sport.ro si gsp.ro. Nu vreau sa va faceti o parere gresit, imi plac multe sporturi… chiar daca nu le inteleg si nu le stiu regulile. Dar parca nu e asa de fain ca primul lucru pe care il faci dimineata este sa vezi ce transferuri a mai facut Becali. Sau carei jucatoare i s-a vazut “fizda”.

Nu prea au logica propozitiile si implicit nici frazele. Dar sunt tare bucuros ca am elucidat misterul.

Tags: , , , ,

5 Responses to “or.trops or.psg”

  1. danucblog Says:

    Acum urmeaza sa disecam obsesia femeilor, chiar daca generalizez grosolan, pentru telenovele 🙂
    ca veni vorba: o profa de la mine a schimbat data si ora examenului pentru a nu se suprapune cu nu stiu ce telenovela la care se uita 🙂

  2. maria Says:

    da stiu si eu pe cineva utilizeaza des aceste adrese. mie una mi se pare ok, fiecare cu pasiunile lui. 🙂

  3. VanGhelie Says:

    ca sa citez din mine: “gigi becali e un om uman”. altceva nu stiu ce sa zic …

  4. ţiganul Says:

    Nu sport.ro….prosport.ro,gsp.ro şi goal.com :))

Leave a Reply

