Romtelecom ruleaza fin !

Nu o sa va vina sa credeti. O sa ziceti ca inventez. Sa va povestesc.

Zilele trecut am postat despre cum merge internetul de la Romtelecom, si despre cei de la departamentul tehnic… mai precis de tanti aia care mi-a inchis telefonul. Asta e articolul. Puteti sa cititi sa va faceti o idee despre problema.

Sa revenim…

Astazi am primit un e-mail, de la departamentul de Relatii Publice Romtelecom. Persoana care mi-a scris a spus ca: a citit postul de pe blogul meu si ca ii pare rau pentru neplacerile create si ca spera sa rezolvam problema.

Nu stiu cum vi se pare voua, dar mie mi se pare incredibil. Doamne, cat de tari pot fi cei de la departamentul de PR. De azi inainte eu sunt fanul #1 departamentul PR de la Romtelecom si implicit sunt fan #1 Romtelecom. As fi vrut sa va arat mail-ul, dar am citit mai bine si scrie undeva acolo jos, cu litere mici ca nu am voie sa public informatia.

Experienta asta mi-a demonstrat urmatoarele:

a) este util sa ai blog;

b) unii oameni isi fac treaba cu sfintenie;

c) Romtelecom imi citeste blogul :).

Tags: , , ,

13 Responses to “Romtelecom ruleaza fin !”

  1. danucblog Says:

    Adevarul e ca sunt printre putinele companii mai ok din Romania. Ti s-a intamplat, spre exemplu, sa nu poti sa dai un telefon pe fix? Eu inca mai am fix, si niciodata nu am patit sa nu mearga 😀

  2. isaBELa Says:

    mi au fost ascultate rugaciunile :)) acum sa vedem si masura in care or sa rezolve problema…in fine, speram…asteptam…

  3. fane Says:

    ti-au dat un raspuns tipic pe care ti l-ar fi dat orice politician roman: promisiuni, sperante dar nimic concret.

    • danucblog Says:

      Ma, daca depun efortul de a scana bloguri pentru comentarii negative poate ca depun efort si pentru a solutiona problema. Altfel se fac dublu de cacat, masiv chiar!

      • bobo3shpe Says:

        bai, nu va mai certati ca “cotzoharlele”. Sa vedem ce se intampla in continuare.

      • fane Says:

        cred ca se vor face dublu de cacat! asa se procedeaza in romania! stai linistit bobo ca nu ne certam. oricum am bata pregatita pt dani. 😀

  4. madalimba Says:

    lol, sa ma sune si pe mine!!

  5. Helen Says:

    Daca o sa se rezolve, nu am nimic de comentat… un lucru este sigur, nu ca le-ar pasa prea tare de noi muritorii care platim, le pasa de imaginea lor si trebuie sa aiba si aia de la PR o minima activitate 😀

  6. Helen Says:

    aaaa… si pt tanti de la PR , sa fie mai bine instruiti cei de la call center ca se poarta urat cu clientii 😀

  7. romik Says:

    mie tot nu-mi vine sa cret ca ti-au citit blogul si chiar au de gand sa faca ceva in legatura cu netu tau. Genial, ia sa imi fac si eu provideru de net de cacao, sincer o merita, RDS Brasov, cel putin ala pe modem, SUCKS big time. Ala pe fibra optica…merge f ok….da pana ajunge la mine….noi sa fim sanatosi, crek termin facultatea si ma mut intr-o zona mai centrala…unde e deja fibra 😀

  8. Mircea M. Says:

    Draga MyAccount, (daca nu esti cumva un robot),

    doresc in primul rand sa precizez ca numele meu este M. Mircea (si nu Mircea Virgil Petru) si sunt (si imi pare rau) abonatul de servicii voce cu numarul de apel 021760… si abonat de servicii (execrabile) de Internet ADSL.
    Din data de 01.02.2010 nu ma mai pot “bucura” de niciunul din aceste servicii din cauza faptului ca linia telefonica este nefunctionala. Am anuntat problema in mai multe randuri servciului de deranjamente, am primit numar de inregistrare (…), dar pana in momentul de fata pot sa spun ca sunt tratat cu indiferenta (mai nou am aflat ca sunt si alte persoane din blocul in care locuiesc in aceeasi situatie).
    Pot sa spun ca in acest moment imi este sila de serviciile oferite de ROMTELECOM.
    In ceea ce priveste Myaccount, pot preciza ca am cont, am apreciat initiativa si chiar il folosesc des pentru a verifica situatia facturilor si platilor. Asta si pentru ca mi-am dorit mereu sa dau dovada de bun platnic si chiar asa sunt.
    Constat (si prin primirea acestui mesaj), din nefericire, ca banii adunati de la mine si de la multi alti buni platnici sunt canalizati in reclame si promotii, in loc sa fie folositi (si) in asigurarea calitatii infrastructurii. Cum trag concluzia asta? Simplu. La toate rugamintile mele din ultimele 3 zile nimeni nu a reusit sa-mi ofere macar o estimare a timpului de remediere a problemei pe care o am si cred nici nu se cunoaste si nici nu se doreste rezolvarea cauzei problemei. Asta se numeste LIPSA DE PROFESIONALISM.
    Imi pare rau, dar cred ca nu voi participa la aceasta mare tombola si ma gandesc bine daca mai merita sa-mi irosesc timpul si banii pentru niste servicii amatoricesti (chiar daca pentru asta – fiind rau si solicitand rezilierea) ar trebui sa mai si platesc in plus conform clauzelor contractuale.

    Cu stima,
    ….

    2010/2/3 Romtelecom MyAccount

    Draga Mircea Virgil Petru,

    Vrei un nou LCD pentru sufrageria ta? Nimic mai simplu!

    Inregistreaza-te acum in MyAccount si ai sansa de a castiga unul din cele 20 de televizoare LCD Samsung puse in joc.

    In plus, ai multe alte motive sa intri in untMyAcco:

    Ai acces gratuit la:
    ultimele 6 facturi emise si platile efectuate;
    lista apelurilor facturate;
    lista apelurilor ce vor fi incluse in urmatoarea factura.

    Poti sa vezi toate serviciile pe care le ai, sa comanzi altele noi sau sa activezi optiuni.

    Afli primul despre promotii si despre noile servicii lansate de Romtelecom.

    Ai optiunea sa fii anuntat lunar prin email in momentul in care s-a emis o noua factura.

    Inscrie-te si tu in MyAccount!

    Serviciul este gratuit, disponibil 24/24.

    Echipa Romtelecom

Leave a Reply

