retragere

Normal, cat am examene si alte rahaturi, afara ninge si totul e cat se poate de frumos. Dau pariu ca pana pe 5 februarie cand termin sesiunea, nu o sa mai fie pic de zapada. In plus acum ca au mai scazut temperaturile incepe sa se topeasca zapada. Distractie maxima.

Da imi place iarna, dar nu imi place perioada “de dupa”. Mai ales in capitala unde mormnele de zapada sunt mai inalte ca mine si sunt peste tot. Nici nu vreau sa imi imaginez cum o sa fie cand or sa se topeasca toti muntii aia. Aaaaa… si mai sunt idiotii aia de soferi care ruleaza cu 70km/ora si trec prin toate baltile, iar in mod evident toti cei de pe trotuar primesc gratuit un dusuleanu’. Distractie maxima.

Tags: , , , , ,

10 Responses to “retragere”

  1. ţiganul Says:

    Normal că sunt mormanele mai înalte ca tine dreaq….orice e mai înalt ca tine şi cu dushul….wtf….e moca tr doar un mic efort din partea ta să te pozitionezi lângă balta care îţi place !!! :))

  2. isaBELa Says:

    cineva sa ne aduca vara inapoi…:-< iarna sax big time !

  3. danucblog Says:

    Au mai crescut temperaturile ba, nu au scazut 🙂

  4. Ciresica MaMeMiMoMu Says:

    eu turbez cand merg in regie si trebuie sa trec podul peste dambovita scumpa si draga. azi am fost pe acolo si sunt curioasa cand o sa dea idiotii aia cu ceva pe jos ca in caz contrar eu imi rup gatu :)))

  5. Ciresica MaMeMiMoMu Says:

    ma bucur ca nu prea am tangente cu regia…doar cand imi printez eseuri, licente…chestii din astea… :))

Leave a Reply

