troleibuz 86

Traseul: Gara de Nord – Stadionul National;

Lungimea traseului: 25 km;

Primul vehicul: 4:05;

Ultimul vehicul:22:35;

Tipuri de vehicule pe acest traseu: Irisbus Citelis (model nou) si Ikarus 415T (coroapca veche).

Cam cu asta se lauda cei de la RATB.  Acum sa va zic unele chestii pe care cei de la RATB nu le mentioneaza:

– seara are un interval intre statii de pana la 30 de minute;

-tot seara sansele ca langa tine sa se aseze un alcolist sunt maxime;

-pe timpul zile vine relativ repede pana in 10 minute;

-daca ai ghinionul sa prinzi unul vechi, sa te pregatesti de cele mai ciudate zgomote din viata ta.

Dar daca facem exceptii de mici probleme, e un mijloc de transport OK, cu un traseu foarte “cuprinzator”. Plus ca face legatura dintre mine si Isabela. Plus ca la statia Aura Buzescu imi iau o punga de Star Snacks cu Pizza si pana pe la Romana o “dovedesc”.  🙂

Daca aveti amintiri placute/neplacute cu 86-le, nu ezitati sa le faceti publice.

Tags: , , , , , , ,

6 Responses to “troleibuz 86”

  1. madalimba Says:

    prin octombrie, cand abia ma mutasem acilea, m-am urcat din greseala in 86 in loc de 90 si m-am trezit pe la foisor ca nu merg spre universitate… nu ca as fi stiut unde e universitatea. m-am dat jos si am ajuns inapoi pe blvd nenea pache, unde am avut norocul sa dau de o statie de ratb, de unde am luat 311. de atunci merg cu 311-le la scoala 😀

  2. Helen Says:

    de la ase la noi acasa, trafic normal 15-20 min 😀

  3. isaBELa Says:

    lasa 86-le, nu asta e problema mea, ci aceea ca de obicei iti cumperi scarbosenii d-alea si cand vii la mine, nu doar cand pleci ! ah…86 nici nu rules….nici nu…

  4. Rux Says:

    86 e cel mai tare troleibuz:X

Leave a Reply

