Atenţie la puţă !

Evident apar niste semne de intrebare cand vezi anuntul asta prin Bucuresti. O sa va zic cateva care imi vin mie in minte:

1. Cine s-a inhaituit si se ocupa cu asemenea “manarii” ? ;

2. Daca suni la numarul ala iti raspunde seful anti-puţe ? ;

3. Cat te costa sa executi o puţă ? ;

4. Executa doar de la 2 puţe in sus ? ;

5. Daca cineva vine cu mai multe puţe, ii face reducere ? ;

6. Metodele de executie ale puţelor sunt “umane” ? ;

7. Se poate achita suma in rate ? ;

8. Castigurile obtinute sunt impozabile? ;

9. La banii pe care ii dai iti ofera si garantie ? ;

10. Cel care a pus anuntul se referea la faptul ca executa pluralul de la puţ ?.

Raspunsurile:  (nu am stiut cum sa le fac sa apara invers)

1.probabil niste doamne; 2. probabil ca nu; 3.suma variaza; 4.da; 5.nu; 6.nu mereu; 7.nu; 8.nu; 9.nu; 10. mai mult ca sigur.

Tags: , , , ,

6 Responses to “Atenţie la puţă !”

  1. danucblog Says:

    Suna si afla direct de la seful anti-cuci. 🙂

  2. VanGhelie Says:

    cauta pe goagle si o sa ai raspunsu. cre c-o sa-ti placa

  3. romik Says:

    si pe la noi pe la facultate e un afis cu “reparam vibratoare”. Cam aceleasi intrebari mi le-am pus si eu. Pacat ca n-am facut poza, aparent afacerea a intrat in faliment si a disparut afisul…sau s-a marit si acum au aparut reclame. Cum TV nu e, n-am de unde sa stiu.

  4. romik Says:

    ps: adauga daca putele sunt executate dupa normele UE, si daca au reduceri pentru evrei.

Leave a Reply

