plecam acasa partea a II a

Ii platim taximetristului suma de 6 lei, afisata pe “haparatul acela magic de iti indica cu cat de fura taximeristul transformand un km in 783 de metrii”, si purcedem cu droaia de bagaje in gara…

In gara, ne intalnim cu Isabela, si toti purcedem ‘hanspre’ casa de bilete. Completam cupoanele, mergem la casa siiii… ii intindem pe sub geamlac banii si cupoanele siiiii… ii zicem ca vrem la Campulung Muscel siiiii… nebuna de la casa ne spune ca trenul nostru nu EXISTA, cum ca printr-o magie dansul nu mai circula.

In mod evident, instant, mi s-a activat spiritul de romana si am inceput sa injur cat ma tzineau plamanii mei de pitic.

Insa ce s-o fi gandit ea… poate credea ca ne da salvarea… suflul de fericire pe care il asteptam. Si ne zice: “-Puteti sa luat tren pana la Golesti si sa innoptati acolo !”. Va vine sa credeti cata proasta ? Pai decat sa fac nanica in gara la Golesti, nu mai bine ma intorc eu in camin ? Sau mai bine plec pe jos ?

Uimiti de atata prostie, am plecat (tot injurand), am mancat la Springtime si apoi am plecat la Pacii, de unde….

Va urma…

Tags: , , ,

2 Responses to “plecam acasa partea a II a”

  1. AlteredEgo Says:

    din cate stiu, trebuie sa iei trenul de pitesti, care la golesti se duce in plata domnului si raman cele 2 garnituri pt c-lung care sa te duca acasa…deci, teoretic trenul de c-lung nu exista…

Leave a Reply

