plecam acasa partea a III a + concluzii

Am luat Lucky. Aveam rezervare pentru 6 locuri. Evident eu fiind mai bou am mers in picioare. Pentru ca pe locul meu statea o tanti care cica a fost la o inmormantare…. Trecem peste !

Nea soferu’ ziceai ca are autouz GTI. Pe jos era aproape gheata si el depasea tot ce ii iesea in cale. Cred ca nu ii merge NFS-ul pe calculator si isi face de cap pe strazi. Oricum am ajuns acasa cu bine 🙂

The end.

Concluzii:

CFR-ul suge ce rimeaza cu arici;

CFR-ul suge ce rimeaza cu bascula;

CFR-ul ia ce rimeaza cu gutuie;

1 km = 783 metrii.

Tags: , , , ,

4 Responses to “plecam acasa partea a III a + concluzii”

  1. Ciresica MaMeMiMoMu Says:

    :))
    cfr-ul rulz!!!!din cauza lui ajungem noi sa suferim cu nervii. lasa ca asa e frumos ma. sa dai niste bani si sa stai in picioare, in frig sau in aglomeratie :)))

  2. romik Says:

    si inca nu stiu daca e personal bucuresti-campulung. Eu am nefericirea de a merge cu personalu Ploiesti-Brasov… Nu vreti sa stiti ce inseamna 5 ore pe tren. Da, biletu e 5.5RON, ma costa mai mult proviziile de suc si mancare care mi le fac, dar pierd juma de zi pe drum. Asa ca total deacord cu bobo cu privire la CFR

    • madalimba Says:

      pai eu am facut 5 ore cu personalul intre buc si brasov si 5 juma’ cu rapidul. 8 lei vs 20. eu cred ca merita 😀

  3. bobo3shpe Says:

    nu zic, e bine cand mergi la mare aproape moca :). Dar in mare parte CFR-ul pules, si asta nu ca trenul ar fi de kkt… din contra, trenurile sunt rules. Sinele si toata tehnologia de pe vremea potopului, astea pules 😉

Leave a Reply

