hi hi hi … buna !

hmm siMti nevoia sa smUcesti volanul, sa franezI brusc, sa mErgi cu 20 la ora canD in fata nu ai nimic si este drum intins ? curiOs, dar ia spune, te trezesti ca te “zbencui” in scaun, te siMti ca intr-uN carusel patetic din balci ? ma intreb de ce ? de ce mai noU injuri si descoperi toate bLasfemiile posibilE ? de ce oare inventezi injuraturi ? de ce te apuci sa asociezi doua trei cuvinte cu greutate ca Mai apoi sa iti daI seama ca ti-ai ratat saNsa de a merge in raI ? Oare cum de mai nou ai invatat cum il cheama pe miniStrul transporturilor ? totusi, mai curios este faptul ca mai si platesTi pentru ‘aceste placeRi’. da ! doar nU credeati ca asemenea distRactii sunt pe grAtis ? vai, fereasca Dumnezeu, cUm sa te Bucuri dE ele pe moca ? Cu Rovinieta platita Chiar ca tE simti penibil. norocul tAu ca esti un romaN constiincios si mai mereU luat de prost.

Tags: , , , , ,

17 Responses to “hi hi hi … buna !”

  1. fane Says:

    ma alatur si eu mesajului tau! 🙂

  2. danucblog Says:

    idem phane!

  3. madalimba Says:

    acum ca te vad asa revoltat, imi amintesc ca, cel putin cu drumul spre pitesti, am patit-o pe jantele mele. danuc mi-e martor!

  4. ZUZU Says:

    salut, un schimb de banner cu blogul meu ? o zi buna

  5. Bad Boy Says:

    Desi nu am decat masina de spalat, ii dau si eu clanta domnului din mesajul ascuns. Si sa nu ifaci schimb de banner cu ZUZU pentru ca am auzit ca e mare “bagabond” :))

  6. vlad Says:

    eu am luat masuri. la nicio masina nu am luat rovinieta; de ce sa-i platesc lu raducu salariul ala baban knd pot sa-mi fac reparatiile de pe urma minunatului si mirobolantului DN73.

  7. wurst Says:

    Pe ministru’ transporturilor il cheama Bercea,nu?

  8. Jordan Says:

    Ma intreb oare cat o sa mai rezistam ;))

Leave a Reply

