23:04%time…not ! 99%manele…yes !

O inceput facultatea.Ma rog, in mod normal a inceput de aproximativ o saptamana plus o zi, pentru mine a inceput de azi. Si ce mai inceput… am ramas blocat in lift, am evitat intr-o maniera eleganta ora de franceza, am baut o cafeluta la “Mec’ si am incercat sa defechez in Gara de Nord. Stiu ca nu va intereseaza activitatile mele zilnice, asa ca trecem mai departe.

Am auzit ieri cum ca Basescu sustine ca 99% din populatia Romaniei asculta, apreciaza si fredoneaza manele. Probabil restul de 1% reprezinta populatia surda, oarba si muta :). Sincer, cred ca a fost stimulat de “procentele mele” pentru ca altfel nu imi pot imagina cum a ajuns nenea Basescu la aceasta concluzie.

Promit ca nu o sa mai pomenesc de politica, cel putin nu asa de serios.

Daca faci parte din aia 99% am de vanzare autograful lui Florin Salam.

Tags: , , , , ,

6 Responses to “23:04%time…not ! 99%manele…yes !”

  1. Fane Says:

    nu ma mira declaratia primului manelist si cocalar al tarii… traianel basel de la constanta sau traianel marinarel chiorel era stimulat de niste pahare de whiskey cand a ajuns la marea concluzie. eu propun ca, incepand de azi, inainte de orice fel de declaratii, “bravul” nostru presedinte sa sufle in etilotest.

  2. Miha Says:

    hai recunoaste ca si tu asculti manele in timpul liber :))

Leave a Reply

