afara ploua !

Toata lumea stie ca sunt antisport :). Nu e vina mea, asa am fost crescut, de mic mi se parea ca alergatul dupa o minge reprezinta o pierdere totala de timp. Ii apreciez pe cei ce fac doping (ups, vroiam sa spun sport) de perfomanta, si lasand gluma ‘intr-o parte’, chiar ii apreciez pentru ca stiu ca nu e usor.

Mi-am gasit si eu “un sport” care imi place si pe care il practic cu drag. Da ! Sunt suporter. Si ce mai suporter, pe orice vreme si la orice ora. Sunt atat de pasionat incat dau si bani sa practic sportul asta. Sunt foarte pasionat. Iar pentru o suma modica ma puteti angaja drept suporter pentru orice. Vorbesc serios, ma puteti angaja drept suporter la: nasteri, nunti, botezuri, inmormantari, etc. 🙂

Tags: , , , , , ,

2 Responses to “afara ploua !”

  1. 'mnealui Says:

    Bravo prietene! Ete ca mai vad si cate ceva sa-mi placa. Nu, ca nu sunt io al mai cu motz, mi-am spus doar o umila parere… Deocamdata nu ma pregatesc nici de nunta, nici de botez, de perpelit ca bani de inmormantare n-am, nu decid eu cand si cum. Da’, daca e ceva te anunt.

Leave a Reply

