food REALity show

In primul rand, pentru a evita posibilele nelamuriri, mie imi place mancarea. Eu nu mananc pentru a trai, de cele mai multe ori eu traiesc pentru a manca. Din punctul meu de vedere nu este nimic gresit in filozofia mea, iar daca ai vreo problema cu asta, rezolvarea este evident simpla. Daca vin pe la tine “ascunde” frigiderul, “piteste” chipsurile, etc 🙂

Acum ca am precizat aceste lucruri, trecem mai departe. In seara acesta minunata am fost la Real, mai precis in zona ‘gastronomie’. De aici am achizitionat mirobolanta cina din imagine. La un pret relativ scazut (in comparatie cu alte chestii care iti ofera aceasi satisfactie stomacala), mi-am rasfatat papilele gustative timp de maxim 20 de minute. How fun is that ?!

Trebuie sa recunosc ca nu am devorat mancarea singur, pana am ajuns la situatia din imaginea alaturata. La festin au mai participat Isabela si Vije.

Tags: , , , , ,

8 Responses to “food REALity show”

  1. danucblog Says:

    Te bucuri in continuare de micile si marile placeri ale vietii? Nu mai trimite GD transcontainere de mancare de mult? 🙂

  2. madalimba Says:

    hehe, dar tacamurile par curate. sa inteleg ca ai mancat cu mana?

  3. vije Says:

    ideea e urmatoarea : eu si iza, am mers sa ne facem cumparaturile. intr-un moment de neatentie, la intrebarea ” aici sau la paket? ” adresata de cucoana ce servea acolo , a raspuns bobo “aici !!” au urmat apoi certuri, chestii. bobo era baloshit pana-n cur, s-a suit in caruciorul de cumparaturi, sa ajunga la masa si urmarea , tot intr-un moment de neatentie , e bobo si a doua poza

Leave a Reply

