perfect

– “Tu de la ce sectie mai esti mah ? Tu’ti cristoseii ma-tii !”
Faptul ca aveam o vesta pe mine si o agenda in mana, l-a determinat pe un handicapat crangasean sa imi ureze minunata “propozitie de mai sus”. Iar cum eu am un suflet minunat si frica de Dumnezeu, am mers mai departe fara sa ii spun nimic… ma rog… asta si faptul ca erau vreo 4 namile. Daca tinem cont de faptul ca statura nu este punctul meu forte, cum de altfel nici musculatura nu este punctul meu forte… cred ca intelegeti de ce am luat aceasta decizie.
Si…
De la 20:36 pana pe la 23:00, nu am avut lumina in camin. Adevarul este ca traiam in lux. Adica aveam curent, apa calda, caldura si internet… numai servicii de top. Bravo ASE, you rule 😉
Tags: , , , , , ,

6 Responses to “perfect”

  1. isaBELa Says:

    am observat si eu ca oamenii din zona aia sunt o specie aparte, if you get my point 😐

  2. danucblog Says:

    Sunt exemplare peste tot, nu-ti face griji…
    Apropo, ce simbolizeaza pasarica-n colac? 🙂

  3. madalimba Says:

    eu zic ca daca n-ai gandaci nici n-ai dreptul sa comentezi de restul. :))

Leave a Reply

