za start

Ghici ce ?! Azi pentru prima data, dupa o iarna “by the book”, este cald afara. Nu mai ma chinui sa innot prin mocirla, sa sar 2,5 metrii pentru a trece strada. Si nu, asta nu tine de faptul ca eu sunt un pitic, pentru ca asemeni multora, am gleznele la un nivel normal. So… sunt (mai bine spus eram) predispus sa ma ud la fel ca toata lumea. Dar azi am putut sa ajung la munca fara sa fac slalom. Ce parere aveti de asta ? Eu cred ca este destul de cool.

Acum singura mea grija este sa nu se incalzeasca excesiv. Pentru ca nu suport caldura aia infernala. Gen… faci 10 metri si esti transpirat pana la oo.

Asadar, cat timp mai este primavara, propun sa profitam din plin.

Tags: , , , , , , , ,

2 Responses to “za start”

  1. isaBELa Says:

    maine si poimaine o sa fie iar urat 😦 deci astept cu nerabdare ziua de joi.

Leave a Reply

