viata de boschetar

Boschetar ma fac !

Ce sens are sa mai mergem la scoala, sa invatam, sa ne chinuim sa ne gasim un loc de munca ? La ce bun ? Cand poti sa te faci boschetar ! Stai toata ziua degeba, mai cersesti putin pentru o paine (bautura si tigari), iar apoi satul mai stai putin si freci menta. Canale sunt suficiente, iar chiria este infima (nu trebuie sa dai 150 de euro pe luna)… poate patul tau nu e asa de moale, iar mirosurile nu sunt chiar placute, dar e moca.

Sa ne uitam la exemplul de mai jos:

-o arde in “trening”;

-danseaza;

-initial are sabie;

-danseaza;

-arunca sabia pentru ca vrea sa adune niste iarba;

-danseaza.

No comment ! Boschetar surprins de mine in zona Belvedere (caminele din Belvedere) 😉

Tags: , , , , , , , , , ,

6 Responses to “viata de boschetar”

  1. romik Says:

    E posibil sa aiba gaini p-“acasa” pt ca il vad strangand iarba de zor….sau o fumeaza…

  2. blogdemoldovean Says:

    o fi moldovean baietu’…prea vesel. sunt invidios. carte de munca la boschetzi ne mai trebe’. sa le luam impozit.

  3. A Says:

    Eu cred ca esti rautacios,mie imi pare un simplu copil care se joaca si poate are animalute acasa si de aia strange iarba..nu arata ca un boschetar.Serios,exagerezi si faci asta doar ca sa iesi in evidenta..!Asta este parerea mea,nu o zic cu rautate dar asta cred.

    • bobo3shpe Says:

      probabil 😀 !
      dar… din cate se vede pare a fi un boschetar care danseaza si culege iarba ! Nu am zis ca e un lucru rau…
      Eu doar mi-am spus parerea… fara anonimat 😀

Leave a Reply

