interviul cu angajatorul

Din ce in ce mai multe posturi se dau nu pe cunostinte, ci pe bani. Poti sa fi tu intelectualul planetei, daca vrei sa te angajezi din nevoia de bani, nu ai nici o sansa. In ziua de azi, poti sa te angazei doar daca ai ceva bani. E trist, dar din pacate este adevarat.

Acum voi incerca sa va ajut. Am sa va dau exemplu de niste intrebari uzuale si raspunsurile pe care se asteapta angajatorul sa le dati:

1. (Angajatorul)- Ati mai lucrat in domeniu ?

Variante de raspuns:

a) Nu, dar am ceva banuti stransi. Cam cata experinta pot sa am cu 300 de euro ?

b)Am, am lucrat 3 ani in acest domeniu. Dar daca va dau 200 de euro, puteti sa treceti ca am lucrat 4 ani in acest domeniu ?

2.(Angajatorul)-Credeti ca sunteti potrivit pentru acest post ?

Variante de raspuns:

a)In mod sigur sunt omul ideal pentru acest post. In plus, am vandut bicicleta saptamana trecuta si va pot da banii aceia.

b)Nu prea, stiti, mie nu imi place ca trebuie sa muncesc atat. Jobul meu ideal era sa nu fac nimic. Dar vreau sa am ceva pe CV. Iar faptul ca tata va poate aduce o masina de bani, cred ca ofera companiei dumneavostra un mare avantaj.

3.(Angajatorul)-Sunteti dispus sa lucrati peste program?

Variante de raspuns:

a)Da, muncesc peste program cu cea mai mare placere. La nevoie va latru prin curte. GRATIS.

b)Nu, in mod sigur nu o sa muncesc peste program. Si ca tot ati adus vorba, vreau sa muncesc doar cateva ore. Pentru detalii va rog sa ii studiati contul lu tata din banca. Cred ca o sa realizati ca merit.

4.(Angajatorul)-De cand puteti incepe?

Variante de raspuns:

a)De astazi daca este nevoie. Chiar nu vreau sa pierd postul acesta. Si va spun sincer, bunica mea a vandut porcul acum cateva zile si ii pot cere acei banuti pentru dumneavostra. M-ati ajutat atat de mult si ii meritati.

b)Pai, vroiam sa plec cateva zile in Monte Carlo. Pot sa incep peste 2 luni ? Stiti, am o grmada de bani, sunt dispus sa impart… daca intelegeti ce vreau sa… zic.

Cam astea imi vin mie acum in minte, daca mai aveti idei… va rog sa le faceti publice. Poate voi ati primit alte intrebari.

Tags: , , , , , , , , , ,

7 Responses to “interviul cu angajatorul”

  1. isaBELa Says:

    ba se dau si pe cunostinte/pile/relatii 😛

    • bobo3shpe Says:

      yep
      si pe curcani, gaini, rate, mamaliga, branza, pasare (dar astea intra in categoria: “Plata in natura”)

      • madalimba Says:

        pai da. si poti sa iti faci pile/relatii cu ajutorul curcanilor/gainilor/pasaricilor, asta ca sa le imbini.

  2. bobo3shpe Says:

    pai stai mah, ca daca ii dai angajatorului pasare… mai mult ca sigur ca nu il mai intereseaza un curcan sau o gaina ;). Ma rog asta daca esti pasare.

  3. george seful lor Says:

    vulturul catre cuib. raspunde la mesaje!

  4. Poftiti la un weekend cu...bancuri! | Blogul lui Nea Costache Says:

    […] Farcas, Andrei, BACIO- Mihai Vulpe, Baiatul ciudat, black-angel- Costel,  conasu’ Ion Dascalu, Bobo, Calin Hera, Chinezu, Ciutacu, Codeus, Cristian Bogdan Hotnoga, Dan Brasov, Daniel Vaduva, Darius […]

Leave a comment